ÄGGAD!

Hej hej!

Jag vill bara tacka alla som gjort min födelsedag
till den roligaste födelsedagen på länge haha! 

 Har precis kommit hem typ med ägg i hela håret
och vatten på alla mina kläder och när jag gick hem så kom
ahmed och mustafa med apelsinfesti och pepsi och hällde över
mig hahhaha ändå sjukt rolig skoldag , ångrar inte att jag gick  dit!
Jag har precis duschat och satt på mig mjukiskläder haha
och det tog ganska lång tid att duscha typ duschade mitt hår
med schampoo 4 gånger :O haha och mina kompisar hade
skrivit en massa i mitt ansikte t.ex. fjortis , byxmyndig ,
15 år idag , sötis , grattis amanda osv.. men iaf ska gå ner
och ta något litet att äta  för sen ska jag till s:t marcus vinkällare
supergod mat där med kräftor och en massa såna olika buffesaker
och det är en ganska dyr resturang men eftersom jag fyller år
så fick jag ta den:D  och senare ikväll blir det att träffa folk:D
skriver senare (L) ha en bra daaag!

Kommentarer
Postat av: GABBI

hihihi älskardiiig sötaste amanda :D du e sjukt ball! :D hihih hade fett! <3

2010-04-09 @ 18:30:35
URL: http://gggabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0