godmorgon!

Godmorgon!
Nu ska jag snart bli hämtad av Emis & hennes mamma
sen ska vi till skolan , vi ska ha redovisning i so om
World Trade Center  och jag gillar inte att redovisa inför
hela klassen riktigt pinsamt! Men idag så blev jag färdig lite
tidigare så jag hade tid att sitta vid datorn lite :)
Annars vet jag inte vad som händer efter skolan och sånt
måste plugga till matteprovet och typ läsa 23 sidor i engelskboken
och skriva om den , liksom dom överdriver .. vi ska läsa 20 sidor
på en vecka visst det låter lite men sen ska vi också skriva om
varje sida och då ska vi skriva ganska mycket.. likosm vad tänker
dom med ? dom kunde iaf tagit 10 eller 15 sidor. Men nu ska jag inte
klaga mer för nu ska jag gå och fixa lite till hejdå! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0