hejhej

Hej!


Asså vad har hänt med mig ?
har inte skrivit på typ 2 dagar ?
Jag måste skärpa mig hehe.
I alla fall igår va jag i stan och fikade
med Joy och de va väl kul , handlade
en sån jacka eller asså ingen sån utejacka
men man kan ha den på våren också lite svårt
att förklara och köpte även lite smycken.
Åkte väl hem vid 4-5 tiden och fixade mig.
Vid sju träffade man Emis , Tessi , My och vi
tog bussen in till malmö och hyrde filmer
vi såg en skräckfilm igår den va helt sjuk asså,
den heter ORPHAN.. visst  jag blev rädd men har
sett läskigare filmer men den va helt sjuk , tycker
ni ska se den. Men idag så har jag rensat lite i mitt rum
igen eftersom min byrå gick sönder så fick vi kasta ut den
och därför måste jag fixa rummet igen :( det ända ja ska göra
på mitt rum innan kalasen är att sätta upp en spegel på väggen
och min tv på väggen :) men nu ska jag fixa mig och sen äta om en
stund och sen kanske hem till tessi och my , hejdå(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0