hihi

Hallojsan sötnosar :)

Skolan var faktiskt rolig idag & redovisningen gick superbra för alla
tyckte jag , visst jag va skakig när jag pratade men jag tappade iaf
inte bort mig och de tyckte jag va bra :)
Alla hade typ vattenkrig med sina nya vattenflaskor så dom flesta
gick blöta men jag klarade mig iaf.
Jag och EmisSötnos gick med varandra hem som vanligt och skiljdes
åt vid ankedammen och när jag kommit en bit från ankedammen
såg jag att Emma hade ringt 4 gånger hehe men jag ringde upp henne
och hon frågade om vi inte kunde träffas så jag vände och gick hem till henne
och vi åt lite pasta och sen nu sitter vi här och latar oss framför datorn..
Ska nog göra lite matte snart iaf för vi ska göra resten av provet imorgon.
Senare ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra kommer väl alltid upp nått.
Jag ska lägga in bilder sen iaf men har inte min kabel här så jag får lägga in ikväll.
Ha de så braa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0