intressant

Jag tänkte berätta om skoldagen , det kanske är tråkigt att läsa
men jag har verkligen inget annat att skriva.hmm

Började med IST och där pratade nån från expeditionen om gymnasiegrej
i 80 minuter snacka om att jag typ sov haha.
sen blev det no och där somnade jag nästan för vi kollade på bilder
typ lungor som va typ brända såg det ut som , Det var för att
om man hade rökt sen man var ung till gammal typ då kunde lungorna bli så:S
Aja sen so , det va lite bättre haha men ändå tråkigt.. sen lunch gjorde inget typ
Sen blev det matte då satt jag , gabbi , jonathan i ett annat klassrum  och vi fick ju
gjort jättemycket hhaa nej vi satt och pratade lite typ om balen och satt och kastade
pappersbitar på varandra hahahha töntar e vad vi e :)Sen blev det gympa  men jag va
inte med för jag är ju stenförkyld hehe så jag gick bara lite sen gick jag hem.
Detta va det ondigaste inlägget på länge  :) (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0