lördag/söndag

Asså ingen är kassare på att uppdatera
än mig :(
Nej men jag har inte skrivit på 2 dagar för att jag
åkte upp till stan klockan elva igårmorse  med emma.
Jag lägger in bilder sen på vad jag köpte.
Sen när jag kom hem va klockan typ lite efter tre
och då skulle jag fixa mig för vi skulle till sån resturang
med emmas familj och lite andra i släkten vi va 25 personer +
vår farmor som fyllde 80 år så vi firade henne . Sen efter
resturangen åkte några hem till emma och va där och typ
"efterfestade" kallade dom det haha .
Jag lägger in bilder sen på vad jag köpte.


Och idag vaknade jag vid 12 och gick upp vid halv ett
och sen träffade jag emma halv tre och vi tog bussen
till hemmakväll och skulle hyra film men jag hade glömt mitt
id-kort så det blev inga filmer , bara lite godis så vi kollade
på nån film vi hade hos mig. Sen har vi bara tagit det lugnt
och va ute en stund innan men sen gick vi hem så nu sitter
jag här och ska snart duscha sen platta håret och sånt .
puss (L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0