plugga!

Jag mår mycket bättre nu men jag ska nog vila resten
av dagen ändå. Imorgon blir det redovisning kan mitt
bra faktiskt , är ganska stolt över mig själv eftersom
jag har övat och fått in det i mitt huvud och har haft
intresse för denna uppgiften eftersom vi skirver om
World Trade Center. Och det är så tråkigt att det är
varmt ute när jag e sjuk för jag kan ju inte vara ute
då :(  nu är det bara en dag till min födelsedag
och det är jag glad över :D har inte önskat mig
någor speciellt  typ bara pengar och lite smink
och några saker till mitt rum , mamma får
väl hitta på några överraskningar till mig också
för annars är det inte roligt ju ?hehe
Men ska byta dator så jag kan sätta mig i soffan
i vardagsrummet och skriva på min dator , sitter
vid min brors dator nu:P
Ska även plugga lite till på matte och läsa lite
engelska och rita lite på min bild :)
ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0