sjuk ?

TJABBA!

Tänkte bara skriva ett snabbt

inläggg och berätta att jag är sjuk.
Jag vaknade av alarmet vid 6- tiden
men jag somnade om och vaknade
halv åtta och jag började åtta &
jag fick panik och gick in
till mina föräldrar och dom sa
att jag skulle ta det lugnt och
gå till skolan när jag va klar
och vi hade ist i en
timme och tjugo minuter
så inom den tiden skulle jag komma
men så fick jag mina utbrott
att jag inte hade kläder
och att allt va för litet
för att jag va så tjock
och jag tog även
sönder en tröja :O
men iaf så mådde jag inte bra
men jag ville ändå verkligen till skolan
men så säger pappa (som även också va sjuk )
att han hade sjukanmält mig och att
jag inte skulle till skolan eftersom jag inte
mådde bra men jag ville ändå till skolan
men jag fick typ inte
så jag somnade om
¨vaknade halv tre
och jag tror mina föräldrar
ska snacka med mig
så jag får väl nått straff
för att jag va dum  mot min
mamma :(
men ska öva på matte
 nu för jag har matteprov på fredag
PÅ MIN FÖDELSEDAG :(
och måste även göra klart bilden
och läsa engelskboken
asså *** jag orkar ju inte
känns fan som om jag har feber!
aja men jag får väl göra matte nu..
skulle inte jag lägga in ett kort inlägg ?
hejdå puss (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0