TJABBA !

Asså jag har fortfarende inte pluggat haha,
jag måste göra det men jag orkar inte och sen tänker
jag hela tiden så men jag har hela kvällen på mig för
jag tror att klockan är typ tre för att det är så ljust ute
och solen skiner haha. Och sen behöver jag en miniräknare
men orkar inte leta upp en  tror att vår är sönder och jag vet
inte var miniräknaren finns på min mobil ? Ska fråga pappa sen
hehe. Just nu sitter jag med datan i soffan och kollar på joey på
tv:n tror att pappa ska göra mat snart eller nått fast jag är inte hungrig
åt två mackor när jag vaknade. Sen är det ju min födelsedag på fredag
ju , och jag ville först bli äggad men sen så nu när det närmar sig
så vill jag verkligen inte! Och nu fick Danne reda på att jag fyller år
och nu kommer han och alla andra ägga miiiiig! haha
 så jag får ha några kläder som jag inte är  så där rädd om , om där
kommer fläckar på , men ja jag ska gå hem med ägg på hela mig kanske
på fredag liksom kul för jag bor ju inte alls långt bort från skolan bara
en kvart att gå ? men det löser sig nog. Men ha de bra hejdå (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0