02.27

Nu är klockan 02.27 jag och ebba har ätit nudlar för
en stund sen för vi blev lite sugna på de haha.
Jag är superpigg men hon är däremot lite tröttare haha
jag håller på och tar hennes kuddar och täcke hela tiden så hon
inte somnar haha! jag är en elak kusin :D
Jag är riktgit uttråkad så jag får underhålla mig här lite :)
För en stund sen ringde telefonen :o
vem fan ringer mitt i natten ? haha
Och nu skrämde jag ebba hahha som hon hoppade till:D
Och jag yrar som fan just nu haha , så ni som läser
kommer inte att fatta något kan jag svära på :D
jag gillar visst såna här smailisar:D
och vi råkar väcka Hugo lite då och då haha eller han
vänder på sig lite och suckar :) jävla  gullunge!
vad fan yrar jag om ? aja bäst jag slutar skriva nu för
annars blir det mer  fel än vad de är :)
Godnatt! (L) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0