19.56

Kvällen/natten blev riktigt lyckad med tjejorna , mycket skratt , bra filmer och en massa annat
kul:) Vi somnade vid 5 halv 6 och vaknade vid tio för jag skulle iväg vid elva, skulle ut och åka båt med pappa , isa , emy och jacob.. men det va dock inte roligt som jag trodde det skulle bli! För det första var jag trött för de andra blåste de så mycket att vi mådde illa av att de guppade så mycket så en person  spydde och jag mådde riktigt dåligt . För jag är typ åksjuk och sånt haha. Men iaf vi åkte till ven och kollade på huset vi bodde i på sommrar och påsk och sånt  med isa och emy när jag va liten. De såg exakt likadant ut och alla minnen kom tillbaka hahahaha :) Va där i några timmar och åt och gick runt lite. Sen påvägen tillbaka va de inte heller så roligt :( men nu är jag hemma och jag är yr och har riktigt ont u huvudet så ska snart slänga mig på soffan och kolla någon bra film , haha my om du läser detta så är de inte starstruck jag ska se hahahha. Men skriver mer imorgon . PUSS (L)


Kommentarer
Postat av: my

pff, ljug inte :D

jag VET att du har kollat på starstruck hela dagen ;)



it's something aboooout the sunshine baaaby :D haha

2010-08-06 @ 22:05:23
URL: http://mmmyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0