Kvällen

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Okej , jag är fan inte normal! :)
 Men iaf idag har jag jobbat på Pappas jobb , ändå kul men jävligt
drygt egentligen haha. Men iaf sen närjag kom hem
färgade jag håret  till mörkbrun/svart ganska nöjd faktiskt.
Sen stack jag ut med mina bästa kompisar och vi har
väl varit lite överallt kan man säga haha.
Kom hem tidigt idag för vi ville se sex and the city och sen ska jag upp
tidigt imorgon ska till limhamn ochn vara där hela dagen imorgon tror jag :)
 Men ska fortsätta se sex and the city nu. Ha de! (L)

Btw: kommer lite bilder från kvällen sen.


Kommentarer
Postat av: Christian Mechler

Hej Amanda,



Jag heter Christian och jobbar på uppdrag av Disney XD. Jag skulle vilja komma i kontakt med dig för att diskutera ett samarbete med Disney XD jag tror du skulle vara intresserad av.



Skicka mig gärna ett mail på [email protected] så kan vi fortsätta diskussionen där.



Vänligen,


Christian



Pronto för Disney XD

2010-08-25 @ 16:56:30
URL: http://youtube.com/disneyxdse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0