stan

Hej!

Kom hem från stan för en stund sen.
Va där med pappa och handlade lite,
Jag handlade tre linnen två lite finare linnen som jag kan ha
på kalas och så, så ska ha ett av dom ikväll men har inte
bestämt vilket jag ska ha. Handlade även två nagellack ett vitt och ett guldigt.
Det är ett sånt Grattiti nails heter de, jag tog så att jag målade först med guld och sen
med vitt över så blev de sånt vitt mönster på, det blev lite fint ändå vissa naglar blev lite konstiga
men ändå rätt coolt.  Ja jag har väl inte mycket mer att säga  så jag skriver imorgon istället eller
innan ja ska på kalaset så lägger jag väl in en bild på vad jag ska ha på mig. hejdå (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0