tråkigt väääääääääääääääder :(((

Hej!

Asså jag har fått använda min Pappas lilla LG dator nu i någon vecka
för jag kan inte hitta min  laptop :( den ska finnas antingen i mina
 föräldrars sovrum kanske jag la in den där när jag skulle konfirmera mig
eller så är den någonstans på mitt rum, ganska slarvigt av mig att tappa bort den, men hoppas den dyker  upp snart. Och jag atr ju nästan alltid bilder på datan men nu kan jag inte de
och jag hittar inte min kamera heller så kan inte fota med den så får ta iphonen istället men jag måste fixa
så att jag kan lägga in bilder haha. Aja nu ska jag sluta klaga  :)
Idag har jag först varit på burlöv center, handlade lite saker som örhängen , ett jättefint finlinne eller
vad man ska kalla de ,ett armband och en bh och lite andra småsaker, sen åkte jag och pappa
till ica maxi direkt efter vi varit på burlöv och där handla vi mat och så.
Sen nu äter jag jordgubbar och kollar på nån film som går på disney channel
haha elle jag kollar inte så mycket på den, för den verkar heltråkig.
Men det finns inget annat att kolla på :(
Men skriver senare ikväll. Ha det! (L)


BTW: Om jag orkar fixa med bilder ikväll så kommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0