kommer ny header sen börjar jag om

Jag ska fixa en ny header och sen börjar jag om , för jag har inte skrivit på någon månad så det är bättre om jag börjar om .. ska börja fixa en ny header imorgon så den kommer kanske efter helgen för jag tar konfirmationen på lördag så hinner inte i helgen :( men det kommer bilder från konfalägret och sånt sen. jag har ju inte skrivit på länge som jag nyss sa så har jag  inte kunnat säga att jag har fått en ipod, fick den i typ slutet på april- början på maj och sen fick vi en ipad då också och sen nu ska jag få pappas iphone om nån vecka och sen ska vi kanske köpa en macdata senare :) riktigt nice ;) men nu ska jag fira pappa eftersom jag va på läger när han fyllde år :( puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0