Godnatt

 - Emis bästis gick precis hem =(
vill att det ska vara helg/lov så att hon kunde
stanna här hela natten =)
Men i alla fall just nu sitter jag och smsar
med lite folk & har tv:n igång , ska nog kolla
på CSI sen klockan 23.00 och sen kommer
typ lite såna jims värld och lite roliga saker
haha.. Ja jag börjar ju tjugo i tio imorgon
så de är bara att ta det lungt imorgon med
fix och sånt , och kan vara inne på datan lite
längre  ikväll  =)
Är det bara jag som tycker att jag har varit
duktig på att skriva inlägg idag ?
måste fortsätta med det.
Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva mer
tänkte försöka få ut mamma imorgon på en shoppingtur
måste ha en vårjacka och sånt ju , har typ 2000 kr med
barnbidraget om jag ska börja med de igen får se.
kiss amandyy (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0