Bokskogen :)

Hej , har inte uppdaterat idag för jag har inte haft tid eller orkat.
För idag cyklade vi till bokskogen och det va 1.5 mil dit och 1.5 hem så
vi har cyklat 3 mil idag och gått i bokskogen ganska mtcket. Men det va
riktigt kul att cykla dit, visst det va jobbigt i vissa backar och på vägen hem
va det ju lite jobbigare men annars va det kul och gick jättebra :)
Och när jag kom hem va klockan ungefär  tjugo i tre så då gick jag och duschade
sen övade på matten men jag somnade en halvtimme och sen gjorde jag mer matte
och kollade tv. Lite senare vid halv sju kom My och Tessan förbi och jag va med dom en timme
typ utanför mitt hus. Sen in och göra mer matte och nu har jag precis kollat klar desperate housewives.
Riktigt spännande avsnitt men också helt läskigt på nått sätt haha. Men  nu ska jag kolla lite tv och öva
på matten samtidigt för ligger sjukt långt bak så jag har inte fattat ett enda skit :( Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0