har ingen rubrik

Hej , skolan idag va faktiskt ganska seg plus att jag hade mensvärk
så på gympan mådde jag riktigt illa och hade riktigt ont i magen och ville
 bara gråta så ont hade jag. Klarade knappt mig hem , höllt på att kräka när
jag nästan va hemma men gjorde aldrig det . Tog en ipren när jag kom hem
så det blev bättre efter en stund . Och nu sitter jag vid datan och kolla även på tv.
Hade bestämt med Tessi , Emis och  My nu ikväll men jag hade glömt att
jag ska på resturang med min familj och en annan familj och fira Joy  så jag
kan inte vara med TEAM :(. Men tänkte snart gå upp och fixa mig för ska väl åka vid tjugo i
6. Ska se om jag ska ha pannluggen ikväll. PUUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0