oj

Hej , har inte skrivit på 2 veckor men har tagit  en paus eller vad man ska säga. Jag ska börja skriva lite mer nu men kommer nog ha fullt upp med prov och läxor eftersom det är sista dagen på tisdag nästa vecka att göra prov tror jag eftersom alla lärarae ska sätta betyg på oss och sånt. Så jag har 2 prov till att göra och lite små uppgifter också. Och igår hade min klass bara en 40 minuterslektion för att rådstiden va inställd och när vi hade haft so som va vår första lektion då gick brandlarmet , då va det en lampa som hade börjat brinna på nått sätt tror jag så det kom ambulnaser,poliser och brandbilar till min skola så alla fick sluta klockan tolv eftersom röken är farlig att andas in. Men senare på dagen igår åkte jag och mamma till nova lund och shoppade lite saker till mig och sen åkte vi till burlöv center och handlade lite där. Men ska ut senare i veckan för måste ha helt mycket sommarkläder coh speciellt sen till konfalägret som är om en månad typ. Och ska handla klänning till avslutningen och skor och sånt. Men nu sitter jag i datasalen i skolan och läser om lungorna. Skriver när jag kommer hem.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0