riktigt glad nu:D

Asså denna dagen kan inte bli bättre :)
Först nu har jag färgat håret mörkt igen wiho.. hehe
sen kom min pappa precis hem med en ny nokiatelefon:D
jag hade inte ens bett om det ? men han sa att det va bara
någon på jobbet som hade använt den nån dag för att prova den.
Jag har lånat min pappas sån en gång fast den var grå och denna är
silvrig och vit kanske lägger in en bild på den sen , visst jag ska använda
min n97 mini (nokia) men den är klumpig och det säger till och med min pappa
så den får ligga i en låda i några dagar haha låter bortskämmt men skitsamma
för det är jag kanske men det är ju bara bra ´? Men nu blir det desperate housewives
hejdå (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0