Sööndag

Hej!  Har inte skrivit så mycket idag så därför ska jag skriva lite
hur min söndag såg ut för jag vet inte vad jag ska skriva annars ?
Först på eftermiddagen åkte jag , min pappa och min äldsta bror till
mobilia för vi skulle handla lite. Hittade inga träningsshorts :( men det ska
ändå inte bli varmt när vi cyklar till bokskogen så då kan jag vänta tills det kommer in
några bra shorts :) men jag handlade annat , 2 par vanliga svarta leggings , en foundation,
tre par hello kitty strumpor haha, kofta , gummiband . Skulle egentligen handlat mer men
jag blev stressad för både min bror och min pappa bara stod och ville åka därifrån för dom va klara
så det va lite störigt när dom bara stod och tittade så missade helt mycket  vad jag skulle köpt :(
Men jag får handla det senare i veckan innan jag drar till Göteborg:D för det gör jag på fredagmorgon.
Längtar såhäääär mycket :D Men iaf sen åkte vi till farmor och fikade där. Sen hem och plugga sen äta.
Och nu sitter jag här och ska snart duscha sen plugga lite till .ÅHH neej jag kom precis på att ajg ska ha
bild-prov imorognbitti för jag va sjuk förra gången och gjorde inte det då. JA då får jag väl gå och öva till
det nu. Puss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0