Tjabba:D


Jag just nu , jag vet att bilden är riktig snygg hehe :P
Håret ser inte ut så i verkligheten , det är bara bilden som är konstig..

Hej , jag vet att jag inte har skrivit på typ hmm..en vecka ?
haha men  jag har verkligen inte varit på humör för att blogga.
Helgen va väl rolig speciellt i fredags , tack alla som gjorde den så bra (L)
Va sjuk i måndags så det blev ingen skola för mig :(
Idag gick jag till skolan i alla fall och det var roligt förtom so-provet :(
Matilda va på riktigt skratthumör idag haha så vi skrattade rätt mycket ,
hon skrattade så hon blev helt röd i huvudet på matten för att jag sa:
irina hur står det till i din lilla fucking hjärna  haha jag förstod inte vad som va
de roliga :( haha.. Efter skolan gjorde jag pannkakor och kollade på tv .
Och det gör jag fortfarende men sitter även vid datan. PUSS  (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0